Učenik će postati aktivan i odgovoran član društva koji doprinosi zaštiti napuštenih životinja.

  • Razvijanje empatije i brige
  • Osvještavanje i predlaganje načina rješavanja problema
  • Predlaganje aktivnosti kojima se pomaže u zbrinjavanju napuštenih životinja

VRIJEME TRAJANJA: tijekom školske godine

MJESTO:

  • učionica, sklonište za nezbrinute životinje Dumovec, knjižnica

SUDIONICI:

  • učiteljice, učenici, volonteri, djelatnici i edukatori skloništa Dumovec, knjižnjičarka

KORELACIJA:

  • Nastavni predmeti (HJ, PiD, SR, GK, LK, TZK) i MPT

PLANIRANJE: podjela zadataka po grupama

  • Kako brinemo o kućnim ljubimcima?
  • Kako pomoći napuštenim životinjama?
  • Zašto je pas čovjekov najbolji prijatelj?
  • Koje su najpoznatije pasmine pasa?
  • Zašto udomiti psa ili mačku?
  • Zanimljivosti o psima

TEME ZA RAD:

  1. Hrana za pse i mačke
  2. Dumovec – sklonište za napuštene životinje
  3. Moj kućni ljubimac (pas ili mačka)
  4. Dalmatineri
  5. Pas i vuk (sličnosti i razlike)
  6. Zlatni ili bijeli retriver
  7. Psi iz crtanih filmova
  8. Pas i mačka – prijatelji
  9. Veterinar
  10. Psi pomagači u potresima
  11. Pas vodič za slijepe
  12. Štenci
  13. Lajka – prvi pas astrinaut
  14. Lovački psi
  15. Izložbe pasa
  16. Briga o kućnim ljubimcima
  17. Ljubav psa i čovjeka
  18. Krpelj – opasnosti i zaštita
  19. Psi rekorderi
  20. Zašto udomiti psa ili mačku

AKTIVNOSTI:

  1. a) EDUKATIVNE RADIONICE I POSJETI IZ DUMOVCA, SUSRET S PSIĆEM U UČIONICI
  2. b) KORELACIJA KROZ NASTAVNE PREDMETE

PRIRODA I DRUŠTVO: Kućni ljubimci

LIKOVNA KULTURA

Likovni radovi učenika:

MAČKA – kombinirana tehnika (flomaster + novinski papir)     

PAS – pastele

LIKOVNA RADIONICA – Psići od kolaž papira

HRVATSKI JEZIK – KNJIŽEVNOST: zagonetke, igrokazi, pjesme, CRTANI FILMOVI (Vau, vau, Nestašno amče) edukativni film Pas vodič, ..SLIKOVNICA Kako je Fran dobio psa

TZK – oponašanje životinja (pas ili mačka)

SAT RAZREDNIKA: izrada plakata i prezentacija učenika

  1. c) HUMANITARNA AKCIJA – skupljamo pseću hranu, dekice, poslastice…
  2. d) Posjet skloništu DUMOVEC, razgledavanje i edukacija u Dumovcu

PREZENTACIJA PROJEKTA:

  • WEB STRANICE ŠKOLE
  • IZLAGANJE UČENIKA PRED RODITELJIMA I UČENICIMA DRUGOG RAZREDA
  • IZLOŽBA RADOVA I PLAKATA
  • RAZREDNI ČASOPIS Šapicu ti dam

REZULTATI PROJEKTA

  • Motivacija i pojačan interes učenika
  • Različiti izvori znanja – primjena novih nastavnih metoda
  • Istraživački rad učenika
  • Otvorenost prema problemskim situacijama
  • Suradnički odnos i timski rad
  • Kritički odnos prema svojem i tuđem radu
  • Samostalnost učenika
  • Veća korelacija
  • Razvijanje organizacijskih i komunikacijskih sposobnosti učenika
  • AKTIVNO UKLJUČIVANJE UČENIKA U RJEŠAVANJE PROBLEMA U DRUŠTVU: Zaštita i briga prema životinjama