1. radionica „Kvizologija“ za darovite učenike održana je 1. ožujka 2017.

  • Uvod u radionicu, kakva očekivanja imaju učenici od radionice koju pohađaju?
  • Različiti tipovi učenika: vizualni, auditivni, kinestetički. Kakav tip učenika sam ja? – rješavanje kviza.
  • Postojeći kvizovi i igre u nastavi (bingo, križaljka, osmosmjerka, vješala, potraga za blagom…)
  • Kako odabrati ciljanu igru ili kviz i gdje se to može pronaći.
  • Predstavljanje postojećih kvizova i igara

2. radionica Kvizologije održana je 15. ožujka 2017.

Na drugoj radionici učenicima je predstavljena stranica ClassTools.net na kojoj se nalazi nekoliko alata za izradu različitih igara i kvizova s predočenim primjerima. Nakon što je učitelj pokazao kako se koristi alatima na stranici, učenici sami odabiru kakav će kviz ili igru odabrati i kreirati. Kada završe, zamijene mjesta te rješavaju igre koje su napravili njihovi prijatelji.

3. radionica Kvizologije održana je 29. ožujka 2017.

Učenici su naučili koristiti se alatima za izradu kvizova na stranici Quizlet. Ovom stranicom koristimo se pogotovo ako želimo izraditi kvizove ili vježbe za potrebe učenja stranih jezika. Učenici su upisali nekoliko pojmova na hrvatskom i njihovo značenje na stranom jeziku. Nakon toga, program nam nudi opcije za učenje tih pojmova, uvježbavanje i na kraju testiranje naučenog, što su učenici i isprobali.

4. radionica Kvizologije održana je 12. travnja 2017.

Učenici su se upoznali alatima za izradu kvizova i igara na stranici Educaplay. To je specijalizirana stranica za izradu kvizova i igara od kojih ćemo za naše potrebe izdvojiti: zagonetke, popunjavanje praznina u tekstu, osmosmjerke, križaljke, spajanje parova i kviz. Svaki od učenika napravio je jedan kviz te ga ponudio ostalim učenicima da ga riješe.

5. radionica Kvizologije održana je 26. travnja 2017.

Učenici su izredili kviz na stranici QuizRevolution. To je stranica za samostalnu izradu interaktivnih kvizova. Može se izraditi i pokrenuti vlastiti kviz sa željenim sadržajem i temama, a pokretanje je brzo i jednostavno. Isto tako, osmišljeni kviz se može vrlo jednostavno dijeliti na društvenim mrežama, blogovima i vlastitim stranicama.

6. radionica Kvizologije održana je 10. svibnja 2017.

Koristeći se svojim dosadašnjim znanjem, učenici su  samostalno osmislili i izradili kvizove primijenjene u nastavi za uvježbavanje i ponavljanje nastavnih sadržaja. Učenici su dobili zadatak da kod kuće promisle za koji nastavni predmet bi mogli napraviti kviz i pripremili su pitanja s provjerenim odgovorima. Izrađene kvizove ćemo objaviti na stranicama škole, kako bi ostali učenici mogli koristiti kvizove pri ponavljanju nastavnih sadržaja.

7. radionica Kvizologije održana je 24. svibnja 2017.

Na današnjoj radionici upoznali smo se stranicom  Gnowledge  i naučili na koje načine možemo urediti osmišljeni kviz koji može biti u obliku izbora višestrukih odgovora, popunjavanja praznina, spajanja parova ili odgovora – točno / netočno.

8. radionica Kvizologije održana je 31. svibnja 2017.

Učenici su na prošloj radionici dobili zadatak da razmisle za koji nastavni predmet bi mogli napraviti kviz kako bi ostali učenici pomoću tog kviza mogli uvježbavati nastavne sadržaje za nadolazeće ispite.