Knjiški istraživači

15.2.2017. održana je prva radionica u ciklusu pod nazivom „Ekipa za čitanje“.

U srijedu, 15.3.2017. održana je druga po redu radionica u ciklusu Knjiški istraživači pod nazivom Superknjiga. Učenici su predstavili svoju najdražu knjigu, sastavili preporučni popis knjiga, napisali posebnu vrstu preporuke za knjigu-wrap pack te „kušali“ nove knjige u Restoranu Superknjiga – raju za knjiške istraživače. Rad knjiških istraživača odsada možete pratiti i na našem blogu https://httpknjiskiistrazivaci.wordpress.com/

5.4.2017. ekipa Knjiških istraživača ponovo se sastala u školskoj knjižnici, na radionici pod nazivom „Književna recenzija! Je li to nešto jestivo?“, gdje je pisala književne recenzije, izrađivala osobne iskaznice čarobnih bića i odgonetavala tajne izokrenutih naslova knjiga.

11.5.2017. održana je radionica „Blogomanija“. Radionica je protekla u izrazito dinamičnoj atmosferi jer su učenici tragali za skrivenim knjigama pomoću online kataloga i smišljali mudre misli o knjigama koje ćete uskoro moći pročitati na našem blogu.

24.5.2017. Knjiški istraživači postali su gusari u radionici „Potraga za blagom“. Rješavali su književne zagonetke, smišljali prava, gusarska imena, čitali članke o gusarima u časopisu Drvo znanja te na kraju pronašli škrinju s blagom.

Čarolija pisanja

23.2.2017. održana je prva radionica kreativnog pisanja pod nazivom „Jesam li ja pisac?

Da pisanje zaista može biti čarobno uvjerili su se učenici koji su sudjelovali na 2. radionici u ciklusu Čarolija pisanja pod nazivom Priča – osobna iskaznica 23.3.2017. Pisali su i čitali priče iz zrcala, umanjene priče, priče-križaljke, story-cubes priče i mnoge druge čudesne priče te izrađivali osobnu iskaznicu priče.

6.4.2017. ekipa Čarolije pisanja shvatila je da do dobre priče ima bezbroj puteva, a na njima je da odaberu onaj koji smatraju pravim. Na radionici „Bezbroj puteva do priče“ učenici su smišljali nove riječi i njihove definicije i pisali priče pomoću pripovijednog alata „Pričosvijet“ i motivacijskih kartica.

4.5.2017. na radionici „Stihotvorstvo“ učenici su odabirali i čitali najbolje pjesme poznatih pjesnika, saznali što je to djelomična pomrčina pjesme i slagali poeziju pomoću magneta „Stih i ja“.

18.5.2017. održana je radionica „Moja priča“ koja je posebna po tome što je nastala na temelju ideja učenika. Na toj su radionici učenici tragali za slovima izgubljenim na školskom dvorištu, smišljali mudre misli o životu i pisali priče prema istinitim događajima.