Ivana Carević
Barcelona (Španjolska) 26.9.- 30.9.2016.
„Team Work as a Means for EnhancingProductivity“ (DOREA Obrazovni institut)
Teme seminara:
– istraživanje učinkovite komunikacije, istraživanju rada u timu, promatranju i izvještavanju individualno i grupno
– istraživanje tri projekta i prezentacije
– raslojavanja projekta prema određenim segmentima cjeline TheChaordicStepping Stones, a s ciljem propitivanja cilja projekta, glavnih sudionika, mogućih implikacija i sl.
Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.
Svrha seminara bila je educirati polaznike da:
– uspješno razrade i prezentiraju svoj projekt te zainteresiraju kolege iz drugih zemalja za potencijalnu suradnju.
– postave projekta prema sustavu kaosa i reda (TheChaordicStepping Stones)
– koriste nove alate
– vode tim kroz različite faze rada a projekt kroz različita kulturološka viđenja
Zvijezdana Ivić Bujas
Limassol, Cipar, 3.10. – 7.10.2016.
„IDENTIFY THE HIDDEN TALENT IN YOUR CLASSROOM“ (DOREA Obrazovni institut)
Teme seminara:
– How to identify talented students ?
-Myths vs. reality: Game for distinguishing between misconceptions about talented students and the reality
– Impact of intelligence on talented students correlation between intelligence with giftedness
– Introduction to the Gardner’s theory of multiple intelligences
-Talented students’ difficulties in career development
-Techniques for career counselling with talented students
-Identification of problems and challenges that talented students often encounter including self-esteem, social adjustment and identity
– Measures and policies applied to meet the needs of talented students
Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.
Svrha seminara bila je educirati polaznike da:
– prepoznaju darovite učenike te njihove sposobnosti i specifičnosti, budući da oni mogu vrlo lako proći nezapaženo u edukacijskom sustavu
– definiraju osobnost i detektiraju razlicite vrste osobnosti uz pomoć promatranja i različitih testova
– uoče česte pogreške do koijih dolazi kad su u pitanju daroviti učenici
– uoče razlike između inteligentnih i darovitih učenika
Luka Kičinbači
Hamrun (Malta), 7.11.-11.11.2016.
„eLearning Made Fun – Quizzes and Games“ (Training Malta)
Teme seminara:
– teorija elektroničkog učenja
– praktična primjena kvizova
– aplikacije i Internet stranice za izradu kvizova
– osmišljavanje igra i kvizova
Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.
Svrha seminara bila je:
– usvojiti različite metode rada s učenicima kako bismo ih ohrabrili da pronalaze nove načine rješavanja različitih problema i zadataka.
– upoznati se s igrama i kvizovima za razvoj kreativnog i kritičkog mišljenja
– korištenjem igara i kvizova zainteresirati i motivirati učenike, poglavito u
etapama ponavljanja i uvježbavanja nastavnih sadržaja
Tea Matešić
Pirej (Grčka), 7.11.-11.11.2016.
„Innovative teaching methods“ (IDEC)
Teme seminara:
– project method
– community mapping
– field study
– brain storming
– mind mapping
– ethical dillema
– theatre education
– role play games
– debate
Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.
Svrha seminara bila je:
– upoznati se s inovativnim metodama za razvoj kreativnog mišljenja kod učenika, te naći nove načine korištenja već poznatih metoda poučavanja
Daria Talić
Sevilla (Španjolska), 3.10.-7.10.2016.
„Creative & Critical Mind“ (iDevelop)
Teme seminara:
– Brainbased education
– Stimulating creative thinking
– Stimulating critical thinking
– Problem solvers
– Know-Want-Learn.
Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.
Svrha seminara bila je:
– usvojiti različite metode rada s učenicima kako bismo ih ohrabrili da razmišljaju kreativno i kritički te pronalaze nove načine rješavanja različitih problema i zadataka.
– upoznati se s igrama za razvoj kreativnog i kritičkog mišljenja kod učenika, diskusijama, izradi mentalnih mapa, oluji ideja, pričanju priča, rješavanju problema, igri postavljanja pitanja i drugim aktivnostima korisnim za rad s učenicima.
– održati prezentaciju o školi u kojoj je zaposlen i obrazovnom sustavu čiji je ona dio te izraditi plakate, literarne i likovne radove.