Ivana Carević

Barcelona (Španjolska) 26.9.- 30.9.2016.

 „Team Work as a Means for EnhancingProductivity“ (DOREA Obrazovni institut)

Teme seminara:

– istraživanje učinkovite komunikacije, istraživanju rada u timu, promatranju i izvještavanju individualno i grupno

– istraživanje tri projekta i prezentacije

– raslojavanja projekta prema određenim segmentima cjeline TheChaordicStepping Stones, a s ciljem propitivanja cilja projekta, glavnih sudionika, mogućih implikacija i sl.

Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.

Svrha seminara bila je educirati polaznike da:

– uspješno razrade i prezentiraju svoj projekt  te zainteresiraju kolege iz drugih zemalja za potencijalnu suradnju.

– postave projekta prema sustavu kaosa i reda (TheChaordicStepping Stones)

– koriste nove alate

– vode tim kroz različite faze rada a projekt kroz različita kulturološka viđenja

3

4

Zvijezdana Ivić Bujas

Limassol, Cipar, 3.10. – 7.10.2016.

„IDENTIFY THE HIDDEN TALENT  IN  YOUR CLASSROOM“  (DOREA Obrazovni institut)

Teme seminara:

– How to identify talented students ?

-Myths vs. reality: Game for distinguishing between misconceptions about talented students and the reality

– Impact of intelligence on talented students correlation between intelligence with giftedness

– Introduction to the Gardner’s theory of multiple intelligences

-Talented students’ difficulties in career development

-Techniques for career counselling with talented students

-Identification of problems and challenges that talented students often encounter including self-esteem, social adjustment and identity

– Measures and policies applied to meet the needs of talented students

Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.

Svrha seminara bila je educirati polaznike da:

–  prepoznaju darovite učenike te njihove sposobnosti i specifičnosti, budući da oni mogu vrlo lako proći nezapaženo u edukacijskom sustavu

– definiraju osobnost i detektiraju razlicite vrste osobnosti uz pomoć promatranja i različitih testova

– uoče česte pogreške do koijih dolazi kad su u pitanju daroviti učenici

– uoče razlike između inteligentnih i darovitih učenika

1

2

Luka Kičinbači

Hamrun (Malta), 7.11.-11.11.2016.

„eLearning Made Fun – Quizzes and Games“ (Training Malta)

Teme seminara:

– teorija elektroničkog učenja

– praktična primjena kvizova

– aplikacije i Internet stranice za izradu kvizova

– osmišljavanje igra i kvizova

Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.

Svrha seminara bila je:

– usvojiti različite metode rada s učenicima kako bismo ih ohrabrili da pronalaze nove načine rješavanja različitih problema i zadataka.

– upoznati se s igrama i kvizovima za razvoj kreativnog i kritičkog mišljenja

– korištenjem igara i kvizova zainteresirati i motivirati učenike, poglavito u

etapama ponavljanja i uvježbavanja nastavnih sadržaja

Tea Matešić

Pirej (Grčka), 7.11.-11.11.2016.

„Innovative teaching methods“ (IDEC)

Teme seminara:

– project method

– community mapping

– field study

– brain storming

– mind mapping

– ethical dillema

– theatre education

– role play games

– debate

Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.

Svrha seminara bila je:

– upoznati se s inovativnim metodama za razvoj kreativnog mišljenja kod učenika, te naći nove načine korištenja već poznatih metoda poučavanja

Daria Talić

Sevilla (Španjolska), 3.10.-7.10.2016.

„Creative & Critical Mind“ (iDevelop)

Teme seminara:

– Brainbased education

– Stimulating creative thinking

– Stimulating critical thinking

– Problem solvers

– Know-Want-Learn.

Oblici rada: frontalni, individualni, rad u parovima, rad u malim grupama.

Svrha seminara bila je:

– usvojiti različite metode rada s učenicima kako bismo ih ohrabrili da razmišljaju kreativno i kritički te pronalaze nove načine rješavanja različitih problema i zadataka.

– upoznati se s igrama za razvoj kreativnog i kritičkog mišljenja kod učenika, diskusijama, izradi mentalnih mapa, oluji ideja, pričanju priča, rješavanju problema, igri postavljanja pitanja i drugim aktivnostima korisnim za rad s učenicima.

– održati prezentaciju o školi u kojoj je zaposlen i obrazovnom sustavu čiji je ona dio te izraditi plakate, literarne i likovne radove.

5

6